Територіальні органи ДФС
у Дніпропетровській області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Який із запропонованих нових наборів даних у формі відкритих даних Ви вважаєте є найбільш пріоритетним

Звернення громадян

09.07.2019 -

Всебічний розгляд звернень громадян, задоволення їх законних прав та інтересів є пріоритетним напрямом роботи органів державної влади, відповідальним обов’язком службових осіб, фактором забезпечення суспільно-політичної та економічної стабільності в державі.

На виконання вимог Закону України від 2 жовтня 1996 року № 393/96-ВР "Про звернення громадян" (далі - Закон) та Указу Президента України від 07.02.08 №109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування", ГУ ДФС у Дніпропетровській області (далі - ГУ ДФС) та її територіальними управліннями забезпечено можливість реалізації громадянами конституційного права на звернення.

ГУ ДФС здійснюється розгляд звернень громадян, які найшли у письмовому та електронному вигляді, безпосередньо до ГУ ДФС, за завданням ДФС України та від державних спеціалізованих сервісів "Урядова гаряча лінія 1545", "Гаряча лінія голови Дніпропетровської ОДА" та "Пульс".

З метою поліпшення інформаційного обміну з громадянами при ГУ ДФС створено спеціальну електронну поштову скриньку zvern436@sfs.gov.ua, звернення з якої протягом кожного робочого дня приймаються працівниками відповідно до вимог Закону.

Так, з початку 2019 року до ГУ ДФС надійшло 187 письмових звернень громадян, з них: 187 заяв.

За період січень – червень 2018 року -  276 звернень.

За змістом найбільша кількість звернень стосувалась:

  • контрольно-перевірочної роботи;

  • інформування про ухилення від сплати податків;

  • консультацій з питань податкового законодавства.

До органів ДФС у Дніпропетровській області протягом січня – червня 2019 року надійшло 9 колективних звернень від 60 громадян.

Позитивною тенденцією є те, що до ГУ ДФС протягом січня – червня 2019 року не надходило повторних звернень. Це свідчить про надання працівниками органів ГУ ДФС області зрозумілих та кваліфікованих відповідей на усні та письмові звернення заявників.

На виконання статей 22, 23 Закону України «Про звернення громадян» в ГУ ДФС організовано відповідно до затвердженого графіку (не рідше двох разів на місяць) проведення особистого прийому громадян керівниками ГУ ДФС.

За 2019 рік керівництвом ГУ ДФС було проведено 6 особистих прийомів. В ході проведення 1 особистого прийому надано письмове звернення, яке розглянуто згідно чинного законодавства.