Територіальні органи ДФС
у Дніпропетровській області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Який із запропонованих нових наборів даних у формі відкритих даних Ви вважаєте є найбільш пріоритетним

Звіт про роботу зі зверненнями громадян Дніпропетровської митниці ДФС за червень 2019 року

09.07.2019

У червні 2019 року до Дніпропетровської митниці ДФС  надійшло 20 письмових звернення громадян, (за аналогічний період 2018 року надійшло 5 звернень).

Питання, що порушувались громадянами у зверненнях стосувались митного оформлення товарів, транспортних засобів та порушенню митних правил.

Відповіді заявникам митницею надано в термін, встановлений законодавством.

Протягом звітного періоду повторних, неодноразових або колективних звернень не надходило.

За способом надходження: -  15 звернень надійшли поштою  (безпосередньо від громадян), 4 звернення - засобами електронного зв'язку, через мережу Інтернет (безпосередньо від громадянина) та 1 звернення - від інших органів, установ, організацій.

Графіки особистого прийому громадян керівництвом і начальниками структурних підрозділів митниці затверджені наказом Дніпропетровської митниці ДФС від 10.09.2018 №207.

За І півріччя 2019 року посадовими особами Дніпропетровської митниці ДФС проведено (згідно з графіком) 26 прийомів  громадян.

З них здійснено:

Начальником митниці – 10 прийомів;

Заступниками начальника митниці – 16 прийомів.

За результатами розгляду виконано в термін – 26 звернень  (100%), а саме: дано роз’яснення – 26 (100%).

У Дніпропетровській митниці ДФС існує порядок першочергового прийому жінок, яким присвоєно почесне звання України "Мати-героїня", інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв України, учасників АТО.

Ветерани війни і праці, особи, що постраждали від аварії на ЧАЄС, на особистий прийом до керівництва та посадових осіб митниці не зверталися.

Фактів порушення посадовими особами митниці положень Закону України «Про звернення громадян» у Дніпропетровській митниці ДФС  не виявлено.

Аналіз динаміки основних питань, які розглядались під час особистих прийомів, свідчить про те, що найчастіше громадяни звертались для надання роз'яснень з різних питань митного законодавства, митного оформлення товарів.

Першочергова увага керівництвом Дніпропетровської митниці ДФС приділяється забезпеченню всебічного, кваліфікованого, об’єктивного розгляду звернень громадян, оперативному і своєчасному вирішенню виявлених проблем, підвищенню відповідальності посадових осіб за стан роботи з пропозиціями, заявами та скаргами громадян.