Територіальні органи ДФС
у Дніпропетровській області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Який із запропонованих нових наборів даних у формі відкритих даних Ви вважаєте є найбільш пріоритетним

Звіт про роботу зі зверненнями громадян Дніпропетровської митниці ДФС за березень 2019 року

05.04.2019

У березні 2019 року до Дніпропетровської митниці ДФС надійшло 13 звернень від громадян. В аналогічному періоді 2018 року надійшло 2 звернення від громадян

За способом надходження: 3 звернення - засобами електронного зв'язку, 1 звернення – від інших установ та організацій, 9 звернень – безпосередньо від громадян.

Керівництвом Дніпропетровської митниці ДФС проводиться особистий прийом громадян згідно графіку прийому громадян, затвердженого наказом Дніпропетровської митниці ДФС від 10.09.2018 №207.

У  березні 2019 року було розглянуто 15 звернень громадян на особистому прийомі керівництвом Дніпропетровської митниці ДФС:

-  15 прийомів – керівництвом митниці.

У Дніпропетровській митниці існує порядок першочергового прийому жінок, яким присвоєно почесне звання «Мати-героїня», інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу, Героїв України.

Протягом звітного періоду на особистий прийом до керівництва митниці громадяни зазначених категорій не зверталися.

Фактів порушення посадовими особами митниці положень Закону України «Про звернення громадян» у Дніпропетровській митниці ДФС не виявлено.

Першочергова увага керівництвом Дніпропетровської митниці ДФС приділяється забезпеченню всебічного, кваліфікованого, об’єктивного розгляду звернень громадян, оперативному і своєчасному вирішенню виявлених проблем, підвищенню відповідальності посадових осіб за стан роботи з пропозиціями, заявами та скаргами громадян.