Територіальні органи ДФС
у Дніпропетровській області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Який із запропонованих нових наборів даних у формі відкритих даних Ви вважаєте є найбільш пріоритетним

Звернення громадян

12.03.2019 -

Всебічний розгляд звернень громадян, задоволення їх законних прав та інтересів є пріоритетним напрямом роботи органів державної влади, відповідальним обов’язком службових осіб, фактором забезпечення суспільно-політичної та економічної стабільності в державі.

На виконання вимог Закону України від 2 жовтня 1996 року № 393/96-ВР "Про звернення громадян" (далі - Закон) та Указу Президента України від 07.02.08 №109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування", ГУ ДФС у Дніпропетровській області (далі - ГУ ДФС) та її територіальними управліннями забезпечено можливість реалізації громадянами конституційного права на звернення.

ГУ ДФС здійснюється розгляд звернень громадян, які найшли у письмовому та електронному вигляді, безпосередньо до ГУ ДФС, за завданням ДФС України та від державних спеціалізованих сервісів "Урядова гаряча лінія 1545", "Гаряча лінія голови Дніпропетровської ОДА" та "Пульс".

З метою поліпшення інформаційного обміну з громадянами при ГУ ДФС створено спеціальну електронну поштову скриньку zvern436@sfs.gov.ua, звернення з якої протягом кожного робочого дня приймаються працівниками відповідно до вимог Закону.

Так, з початку 2019 року до ГУ ДФС надійшло 70 письмових звернень громадян, з них: 70 заяв.

За відповідний період 2018 року (січень – лютий 2018 року – 120 звернень).

За змістом найбільша кількість звернень стосувалась:

  • контрольно-перевірочної роботи;

  • інформування про ухилення від сплати податків;

  • консультація з питань податкового законодавства.

До органів ДФС у Дніпропетровській області протягом січня – лютого 2019 року надійшло 3 колективних звернення від 18 громадян.

Позитивною тенденцією є те, що до ГУ ДФС протягом січня – лютого 2019 року не надходило повторних звернень від громадян. Це свідчить про надання працівниками органів ГУ ДФС області зрозумілих та кваліфікованих відповідей на усні та письмові звернення заявників.

На виконання статей 22, 23 Закону керівниками ГУ ДФС відповідно до затвердженого графіку (не рідше двох разів на місяць) здійснюється особистий прийом громадян.

За січень – лютий 2019 року керівництвом ГУ ДФС особистих прийомів громадян не проводилось.