Територіальні органи ДФС
у Дніпропетровській області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Чи задоволені Ви регулярністю оновлення наборів даних у формі відкритих даних на офіційному веб-порталі ДФС (sfs.gov.ua) та на Єдиному державному веб-порталі відкритих даних (data.gov.ua)?

«Гаряча лінія» начальника управління обслуговування платників ГУ ДФС у Дніпропетровській області Олени Ярової : «Основні завдання роботи центрів обслуговування платників»

22.02.2017 -

Питання. Доброго дня. Які корисні функції містить сервіс «Електронний кабінет платника»?

Відповідь. Доброго дня. «Електронний кабiнет платника» – сервiс за допомогою якого здійснюється взаємодія органів ДФС та платників податкiв у режимi реального часу.

Знайти «Електронний кабінет платника» можна за адресою cabinet.sfs.gov.ua, а також на офіційному веб-порталі ДФС України. Для повноцінного користування сервісом необхідно здійснити ідентифікацію платника (юридичної або фізичної особи) за допомогою електронного цифрового підпису. Електронний реєстр суб’єктів, які надають послуги, пов’язані з ЕЦП, можна знайти на офіційному веб-сайті Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України http://czo.gov.ua/ca-registry.

При здійсненні ідентифікації платник може вказати контактні дані, за якими буде здійснюватись зворотній зв'язок, зокрема:

- регіон в якому знаходиться орган ДФС, до якого він звертається (вибрати із запропонованого переліку);

- орган ДФС, до якого необхідно звертатися (вибрати із запропонованого переліку);

- адресу електронної пошти (e-mail);

- контактний номер телефону;

- поштові індекс та адресу для листування.

Проставивши відмітки у відповідних рядках можна визначити, чиї підписи будуть використовуватись при роботі із особистим кабінетом.

Платник податків, що пройшов ідентифікацію, має можливість створити та надіслати до контролюючих органів:

- повідомлення про прийняття працівника на роботу;

- податкову декларацію з податку на додану вартість;

- податкову декларацію з акцизного податку;

- податкову декларацію з рентної плати (місячну);

- податкову накладну;

- розрахунок коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної (додаток 2 до податкової накладної);

- акцизну накладну;

- товарно-транспортну накладну на переміщення спирту етилового;

- товарно-транспортну накладну на переміщення алкогольних напоїв;

- договір про визнання електронних документів.

Звіт про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування      (додаток 4);

Питання. Хочу отримати відповідь на таке питання. Чи можливо за допомогою сервісу отримати інформацію про суми виплачених доходів та утриманих податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків для декларування?

Відповідь. Так, за допомогою електронного сервісу «Електронний кабінет платника» отримати інформацію про суми виплачених доходів та утриманих податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків можливо. Слід звернути увагу користувачів, що довідка отримується тільки за наявності електронного ключа, згенерованого, як для фізичної особи. Окрім того, відомості про суми отриманих доходів та суми сплачених податків в електронному вигляді можна отримати за останні три роки (поквартально), відомості за останній звітний період (квартал) надаються через 60 днів після його закінчення.

Питання. В мене таке питання. За якою формою повинна подаватись звітність з єдиного соціального внеску за звітний (податковий) період 2016 рік  фізичною особою-підприємцем?

Відповідь. Наказом Міністерства фінансів України від 07.09.2016 №813 «Про внесення змін до деяких наказів Міністерства фінансів України»,  зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 27.09.2016 року за №1290/29420 (далі – Наказ №813) внесено зміни до Наказу наказом Міністерства фінансів України від 14.04.2015 №435 «Про затвердження Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування», що зареєстровано в Міністерстві юстиції України 23.04.2015 за №460/26905, які призвели до нової редакції форми Звіту по ЄСВ. Наказ №813 набрав чинності з дня його офіційного опублікування - з 18.10.2016 року.

Таким чином, звітність з ЄСВ за звітний (податковий) період 2016 рік повинна подаватись за формою, затвердженою Наказом №813, для фізичних осіб - підприємців за кодом форми F3000511.

Питання. Які особливості отримання платниками квитанцій №№1-2 при поданні звіту з ЄСВ в електронному вигляді?

Відповідь. Після подання звіту з ЄСВ в електронному вигляді, платнику надходить квитанція №1, сформована в автоматичному режимі Автоматизованою системою «Єдине вікно подання електронної звітності «ДФС України з наступним коментарем: «ДОКУМЕНТ ЗБЕРЕЖЕНО НА ЦЕНТРАЛЬНОМУ РІВНІ. Документ буде оброблено у складі пакету пов’язаних документів. Через певний час подбайте про прийом квитанції №2 щодо результатів перевірки та прийняття/неприйняття Вашого електронного звіту на районному рівні». Квитанція свідчить про доставку звіту до контролюючих органів.

Квитанція №2 (у разі вдалого завантаження звіту до ПФУ) сформована в автоматичному режимі ДФС України, надходить платнику з наступним коментарем: «Пакет прийнято. Дата початку завантаження файлу…, формат файлу…, дата реєстрації звіту в Реєстрі застрахованих осіб…, номер реєстрації звіту в Реєстру застрахованих осіб… Результат обробки: автоматична обробка електронного документу/звіту виконано вдало (перелік попереджень за наявності). Дані завантажено до Реєстру застрахованих осіб».

У разі незавантаження звітності по ЄСВ до Реєстру застрахованих осіб, платнику надходить квитанція №2 із зазначенням помилок та причин незавантаження.

Питання. Які новації, направлені на спрощення започаткування та ведення бізнесу передбачені у напряму реєстрації та обліку платників?

Відповідь. У березні 2017 року набуває чинності Наказ Міністерства фінансів України  від 21.12.2016  № 1125, яким внесено зміни до Порядку обліку платників податків та до Порядку ведення реєстру платників податку на додану вартість.

Основні зміни, що набувають сили протягом місяця з дня оприлюднення Наказу:

- суттєво спрощено форму заяви про реєстрацію платника податку на додану вартість форми  1-ПДВ. У разі добровільної реєстрації юридичної особи(вперше) в заяві не зазначаються: - місцезнаходження платника; - кількість працюючих; - не додається 2-й аркуш заяви (не зазначається загальна сума від здійснення операцій з постачання товарів(послуг) та дата досягнення загальної  їх суми; - не зазначається дата початку операцій з митного ПДВ; - не зазначається дата припинення договору про спільну діяльність, управління майном); - аркуш 3, додаток з переліком причин реєстрації (перелік норм ПКУ) - не додається;

У разі добровільної реєстрації фізичної особи-підприємця, окрім вказаного вище, не зазначаються відомості про відповідальних осіб (керівника, бухгалтера, можливо - представника).

2-й аркуш заяви з інформацією про загальну суму операцій, дату досягнення оподатковуваних операцій додається платником у разі обов’язкової реєстрації.

- з Порядку №1588 виключено Розділ ХІІ, що регламентував проведення фіскальною службою заходів з встановлення місцезнаходження платників податків.

- втрачають силу довідки форми 4-ОПП (про взяття на облік) для платників, яких включено до Єдиного державного реєстру, повідомлення про включення платника податків до категорії платників окремих податків за формою №16-ОПП, що були видані до набуття сили Наказом №1125.

- встановлено, що неприбуткові організації, які повністю фінансуються з бюджету, обслуговуються централізованими бухгалтеріями в частині розрахунків оплати праці працівників та перерахування до бюджету податків, зборів і не мають власних поточних рахунків у фінансових установах, обліковуються у фіскальних органах  з ознакою «не є платником податків».

Ще одна новація - нова редакція Наказу Державної фіскальної служби України від 17.02.2017 №102 «Про затвердження Державного реєстру реєстраторів розрахункових операцій», затверджено новий Державний реєстр реєстраторів розрахункових операцій(РРО).

У порівнянні з попереднім Державним реєстром РРО (наказ ДФС України від 14.12.2016 № 1019, втратив чинність):

- з нового переліку рішенням Технічної комісії з питань ведення Державного реєстру реєстраторів розрахункових операцій виключено декілька моделей РРО, по яких закінчився строк первинної реєстрації органах ДФС: СОКІЛ-КТ40, СОКІЛ-КТ50, СОКІЛ-КТ60 (TOB «ФІСКАЛЬНІ СИСТЕМИ», код ЄДРПОУ 38916301, м.Київ);

- до Державного реєстру РРО внесено нові моделі РРО: МАРІЯ-304Т3, КСТ-В2 - операції з купівлі-продажу іноземної валюти (ПрАТ «РЕЗОНАНС» код ЄДРПОУ 19095026, м. Кривий Ріг), LeoCAS-401U L401.02  (TOB «ЛеоКАС», код ЄДРПОУ 39210711, м. Львів), ND-747, ND-782 TOB «НД ПРОДАКШН» код ЄДРПОУ 36356514 (м. Київ) та інші.