Територіальні органи ДФС
у Дніпропетровській області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Який із запропонованих нових наборів даних у формі відкритих даних Ви вважаєте є найбільш пріоритетним

Організація роботи щодо відпрацювання та реагування на звернення отримані ДФС України на сервіс "Пульс"

09.07.2019 -

Управлінням обслуговування платників ГУ ДФС у Дніпропетровській області, якому доручена співпраця із Контакт - центром ДФС сервіс "Пульс" (далі – сервіс "Пульс"), здійснюється постійний контроль за якісним та своєчасним розглядом інформації, що надходить з сервісу "Пульс" до ГУ ДФС засобами спеціалізованої автоматизованої системи.

Всього за січень – червень 2019 року до  сервісу "Пульс"  на розгляд надійшло 269 інформаційних карток зі зверненнями від фізичних і юридичних осіб щодо неправомірних дій або бездіяльності працівників структурних підрозділів Головного управління ДФС у Дніпропетровській області (далі -  звернення).

З них, найбільшу питому вагу складають інформаційні картки з наступних питань:

  • робота органів ДФС – 133 картка (49,4 відс.);

  • звітність та реєстрація накладних – 91 картка (33,8 відс.).

        45 карток за тематикою відносяться до інших категорій.

Безпосередньо на розгляд до ГУ ДФС за звітний період від сервісу "Пульс" надійшло 132 звернення, в т.ч. за напрямком щодо роботи органів ДФС – 95 звернень, щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді -27, щодо перевірки СГ -10.

Всі інформаційні картки, які перебували на розгляді в ГУ ДФС, своєчасно опрацьовані та розглянуті відповідно до вимог розпорядчих документів ДФС України.

У січні - червні поточного року звернення, кваліфіковані за тематикою, як "скарга на корупційні дії працівників органів фіскальної служби" безпосередньо на розгляд до ГУ ДФС не надходили.