Територіальні органи ДФС
у Дніпропетровській області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Який із запропонованих нових наборів даних у формі відкритих даних Ви вважаєте є найбільш пріоритетним

Реалізація правопросвітницького проекту «Я маю право!»

20.12.2018 -

Днями в інформаційному агентстві «МОСТ-Днепр» відбулась прес-конференція начальника управління обслуговування платників ГУ ДФС у Дніпропетровській області Олени Ярової на тему: «Реалізація правопросвітницького проекту «Я маю право!»».

«В рамках проекту «Я маю право» доцільно висвітлити питання доступності інформації про роботу контролюючих органів та заходах, що вживаються службою для забезпечення прав громадян на доступ до такої інформації. Новацією у розвитку доступності інформації для широких верств населення є участь фіскальних органів у реалізації проектів, що повинні забезпечувати  електронне самоврядування.

З метою реалізації проекту створений та працює Єдиний державний портал відкритих даних.

Перевага користування порталом у тому, що він забезпечує отримання без надання запиту, в електронній формі інформації, яка доступна для опрацювання на персональних комп’ютерних пристроях у вигляді масивів даних. За допомогою такої інформації користувач має можливість обробки, аналізу, узагальнення та співставлення даних без обмежень у доступі. Отримати доступ до цих даних можливо за посиланням банеру «ВІДКРИТІ ДАНІ»» - зазначила Олена Ярова.

Спостерігається збільшення попиту на інформацію про діяльність органів фіскальної служби з боку населення, громадських організацій, підприємств та самозайнятих фізичних осіб. Протягом січня-листопада 2018 року до органів ДФС у Дніпропетровській області надійшло 249 письмових запитів на публічну інформацію. У порівнянні з аналогічним періодом 2017 року кількість запитів зросла вдвічі.

Задоволення законних прав та інтересів громадян є пріоритетним напрямом роботи органів державної влади, відповідальним обов’язком службових осіб, фактором забезпечення суспільно-політичної та економічної стабільності в державі. Так, з початку 2018 року до фіскальних органів у Дніпропетровській області надійшло 626 письмових звернень громадян,  з них тільки 8 скарг, що свідчить про високий рівень роз’яснювальної роботи, яка ведеться працівниками ГУ ДФС у Дніпропетровській області.

Для оперативного опрацювання звернень громадян, юридичних осіб, самозайнятих осіб, вирішення їх питань також існує Контакт-центр сервісу «Пульс», що працює за номером телефону: 0 800 501 007. Є можливість надіслати запитання/повідомлення на електронну адресу idd@sfs.gov.ua.

Загальна кількість звернень платників податків та громадян, передана з сервісу «Пульс» на розгляд до Головного управління ДФС у Дніпропетровській області з початку року станом на 20 грудня 2018 року складає 565 одиниць.

«У роботі ГУ ДФС у Дніпропетровській області приділяється велика увага щодо розгляду усіх звернень, усуненню недоліків, якщо заявниками вказано на їх наявність, забезпеченню вжиття усіх можливих заходів до задоволення законних інтересів та потреб запитувачів» - підсумувала Олена Ярова.